2011 m. birželio 2 d., ketvirtadienis

Karšta


Kai taip karšta aš norėčiau būti agurkėliu šaltibarščiuose. 
Arba burbuliuku stiklinėje šaltos giros. 

   

   

4 komentarai:

  1. Nuotrauka, mano nuomone, nevisiškai atitinka kontekstą. Ji labiau tiktų potvynio atvejui. Visiškai nepanašu, kad vargšas katinėlis būtų nusibaigęs nuo karščio...

    AtsakytiPanaikinti
  2. bet jam gera plūduriuoti vėsiam vandeny po lietum. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ieva, tas katinas NEGYVAS!!! Aš, kaip katino laikytojas, smerkiu tokiu nuotraukų publikavimą agurkėlio šaltibarščiuose kontekste... ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Irmantai - aš pati esu beprotiška kačių mylėtoja. bet šita nuotrauka man sukelia dvasinę ramybę. be to, juk nežinai kaip katinėlis gyveno ir kaip mirė. gal labai gerai. ir dabar jis laksto paskui katytes katinėliškame rojuje. :)

    AtsakytiPanaikinti