2011 m. vasario 12 d., šeštadienis

Apie atvirutes ir angelus

Aš labai mėgstu atvirutes. Man patinka jas gauti ir siųsti. Todėl aš užsiimu postcrossingu . Tai labai smagu. Atsidarius pašto dėžutę Nr.1111 niekada nežinau, ką ten rasiu. Kadangi dėžutė yra aukštai, o aš nelabai - pasistiebus graibau ranka, kad nieko nepalikti. Tai netgi priduoda šiam paprastam veiksmui paslaptingumo.
Senokai nebuvau užsukus į centrinį paštą patikrinti savo dežutės, todėl manęs ten jau laukė 17 atviručių iš pusės pasaulio.
Štai keletas jų:

IKEA ornamentas iš Švedijos. Gražu. 


Indėnas iš Vokietijos 



Akcija prieš krūties vėžį iš Singapūro 


Origami triušiai iš Japonijos 

Visada miela freken Snork iš Suomijos




Bet labiausiai mane sudomino šita atvirutė su Makso Ernsto (Max Ernst) paveikslu "Židinio angelas", atskridęs iš Prancūzijos. Va šitas siaubas baubas yra angelas. Veinas šio paveikslo paaiškinimas susijęs su tuo meto politine situacija, kas man nelabai įdomu. O kitas - kad tai yra angelas sargas, ir jis turi būti bjaurus ir gąsdinantis, kad velniai bijotų prisiartinti. Rytų šalyse irgi saugančios dvasios nelabai išvaizda skiriasi nuo demonų. Kad pažiūrėjus būtų aišku - nesiartink, blogai baigsis! Ne ką aš išmanau apie angelus, bet tokia versija man kur kas įdomesnė, nei rauduonksruosciai putlūs vaikeliai su naktiniais marškiniais ir balandžių sparnais. 

19 komentarų:

  1. Stabdė (daiktavardis čia).
    Žmonės laukia Postcrossing'e, kol jų atvirukus užregistruos, o ji į mat į paštą nenueina. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labas Ieva! neseniai ir aš atradau tavo blog'ą. Man patinka!:) ačiū už šiandienos post'ą. Įdomu būtų išmėginti tą atviručių žaidimą. Tik gyvenu ne Lietuvoje, tai norint žmonėms išsiųsti lietuviškus vaizdelius reiktų pasistengti paieškoti jų:)

    Cheers,
    Jūratė

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveika Jūrate! Ačiū, kad skaitai.:)
    O postcrossing.com daug žmonių netgi nemėgsta "city view" atviručių. Man pačiai irgi labiau patinka įdomesnės, netipinės. Temų begalybė: gyvūnai, švyturiai (kažkodėl labai populiarūs), boružėlės, receptai... Tai gi registruokis į postcrossingą. Labai smagi priklausomybė. :)))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Jau užsiregistravau ;)

    šį kartą siųsiu tikrai netipines atvirutes, iš meno muziejaus pirktas:)


    J

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nėra gi Lietuvoj atvirukų pirkt, gauni adresą, perskaitai ko žmogus pageidautų ir neviltis apima.
    Nuvalkioti tautiniai cityvieviniai ir tinkliniai atvirukai prekybcentriuose, o ką kito rast jau bėda.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Jūrate - sveikinu įstojus į mūsų gretas! :)

    Adai - taip, nuo Ajondos ir Co. rožių norisi vemti. :) Nnežinau iš kokio tu miesto, bet Vilniuj Domininkonų g. yra knygynas, kur būna neblogų atviručių už 20 cnt. Arba aš užsiperku sendaikčių turguj. Kaune laisvės alėjoj netoli netoli fontano prekiauja senomis knygomis ir atvirutėmis. Prisipirkau labai įdomių su dinozaurais, raketomis - tik gaila siųsti, pasilaikysiu sau. :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. O jūs atvažiavę kada į GB apsilankykit vietiniame atviručių kioske (tokių pilna)... oj jėtus marija:)
    tada ir lietuviškos rožytės pakvips:)


    J

    AtsakytiPanaikinti
  8. Taigi mandalų po 20 centų jau po visą pasaulį prisiuntinėjau (iš Lietuvos... :) ), kiek gi galima? :)
    O iš GB kažkaip gaunu visai gerus atvirukus.

    AtsakytiPanaikinti
  9. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    Iš to ką gaunu iš GB susidarė įspūdis, kad ten su gerom atvirutėm nėra problemų.
    O ką - Domininkonų knygynę tik mandalos likę? :))) Senokai nebuvau, kaip tik norėjau užsukti. :)
    Tada belieka sendaikčiai ant Tauro kalno, blusturgis Gedimino 9...
    Nesuprantu, kodėl nėra atviručių su tautiniais kostiumais ar pan. Tiksliau žinau - sakė leidyklos "Lututė" darbuotuojai. Jie leidžia atvirutes su gyvūnais, tikrai gražios. Bet Maximos ir kt. stambios pardės jų neįsileidžia. Nes Ajondos su savo rožėm ir šampanu laiko monopoliją.
    Adai - koks tavo vardas postcrossinge?

    AtsakytiPanaikinti
  10. žinoma yra gerų atviručių, ne šiukšlinėms tinkamų:) tiesiog iš pirmo žvilgsnio kas eiliniam vartotujui siūloma atėjus į eilinę pardę (kaip mūsų Maximutę) gali ir neviltis apimti.
    užtat ir reikia lankytis meninininkų vietelėse ir gatvelėse:P
    ir dar visada galima tau patinkantį paveiksliuką užklijuoti ant tuščios atvirutės:)
    Oj, įsivažiavau jau aš..

    J

    AtsakytiPanaikinti
  11. Tikras, kaip ir čia. :) Tik pirma ir paskutinė raidės sudubliuotos. O tavo?

    AtsakytiPanaikinti
  12. Be abejo, yra dalis vartotojų, kuriems patinka blizgančios rožytės bei Laimutis Purvinis. Bet vis gi mūsų atvirutininkai smarkiai nuvertina liaudies skonį.
    Geriausias mano matyta atviručių pasirinkimas - Suomijoje. Akys raibsta... Atviručių rojus. :)
    Aš už handmade atvirutes, bet ne visi žmonės jas mėgsta. Zanūdos. :) Su savo UNESCO vaizdais. :)

    mano pc vardas - frogas. :)

    AtsakytiPanaikinti
  13. Oho, 400.
    Aš nelabai rimtai crossinuosi, tokiais priešokiais. :)

    AtsakytiPanaikinti
  14. sorry, mielieji. ir aš permečiau jūsų kolekcijas.. utiutiuu :)!
    reikia gi naujokei;)

    J

    AtsakytiPanaikinti
  15. Tai prašom prašom, žiūrėkite. :)

    Aš irgi nelabai intencyviai šiuo metu atvirutinuos. Ir šiaip ne fanatikė. Čia juk tik hobis. :)

    Gavosi visa atvorutinė diskusija. :)

    AtsakytiPanaikinti
  16. aha :)

    aš jau traukiuosi iš diskusijos. Labos!

    J

    AtsakytiPanaikinti
  17. Ieva, labai fainas blogas. Ačiū!

    užsiregistravau ir aš Postcrossinge. Tik va klausimas iškilo. Kaip suprantu, savo tiesioginio adreso nerašai. Kaip išsprendei šį reikalą?

    AtsakytiPanaikinti
  18. Ačiū, kad skaitai. :)
    Savo duomenyse įrašai savo adresą ir žmogus, kuriam iškrisi tu, matys tavo adresą ir atvirutės kodą. O ant pačios atvirutės savo atgalinį adresą gali rašyti arba ne.

    AtsakytiPanaikinti