2015 m. liepos 19 d., sekmadienis

Labdaros Aukcionas


Mane labai sužavėjo Justės iniciatyva prisijungti prie Ievos akcijos padėti vėžiu sergantiems vaikams. Tikriausiai, "sužavėjo" nevisai tinkamas žodis šiuo atveju. Ir iš vis, nemėgstu aš pompos.
Labai skaudu, kai serga vaikai. Skaudu ir baisu, kai negali padėti savo vaikui... svetimam vaikui... Nebūna svetimų vaikų. Gal tu jų nematai, nežinai apie juos. Nepažįsti kiekvieno asmeniškai. Bet jeigu esi mama ar tėtis vienam mažyliui - visuose kituose matai Vaiką.
Norėčiau ir aš prisidėti. Imu pavizdį iš Justės ir skelbiu aukcioną įsigyti katiną Benjaminą. Sutvertas 2011 metais nepasipelnymo, o džiaugsmo tikslais. Niekada neplanavau jo parduoti - tai vienas iš tų darbų, su kuriais nenori skirtis. Todėl išrinkau būtent jį - tikiuosi, jį įsigijęs žmogus gaus jaukumo šaltinį savo namams.



Labai taktiškas, inteligentiškai ir visapisiškai išsilavinęs katinas. Nedrasko baldu ir nekniaukia po langais. Šitą aš jums garantuoju.

Veltas sausuoju būdu, aukštis apie 20 cm.
Pašto išlaidas apmokėsiu pati.
Aukcionas vyks iki liepos 31 dienos vidurnakčio.
Už Benjaminą gauti pinigai parems akciją "Nusiskusiu plaukus dėl sergančių vaikų".
Žinau, žinau - fotkių kokybė baisi. Daryta paskubom ir šiaip. Bet juk jūs ne už tai mane mylite?
Facebook'as su mano blogu nedraugauja, prašom dalintis kitom masinės informacijos priemonėm. ;)



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą