2011 m. rugpjūčio 8 d., pirmadienis

Langai




Labai gerai nulijo. Seniai laukiau. O tai po mano langų plovimo (taip, taip, Antanai, aš galų gale išsiploviau langus) saulei pašvietus matėsi visi išvedžiojimai. Rytais linksma saulutė kikendama švietė būtent tokiu kampu, kad  paryškinti langų plovimo spragas. Kažkodėl purvini dulkini langai manęs visiškai neerzino. O netobulai išplauti - labai. Bet negi per naują plausiu? Juk savaime suprantama. O dabar lietutis viską nuplovė ir išlygino. Ačiū jam.
Va taip ir būna. Gamta pataiso tai, ką žmogus nedakūrė.
Langų plovimo aš nemėgstu visam likusiam gyvenimui, nes 2000 metais šauniame Buffalo mieste JAV visą vasarą dirbau valytoja. Iššveičiau langų penkiems gyvenimams į priekį. Man užtenka.
Gerai, kad nedirbau ledų ar alaus fabrike.


1 komentaras:

  1. Kaip aš tave suprantu :) pati stengiuosi langus valyti prieš lietų, kad nesimatytų visų kliurkų saulei šviečiant :)

    AtsakytiPanaikinti