2012 m. vasario 3 d., penktadienis


Saulėta ir pavasariška atrodė tik žiūrint pro langą. Iš tikro ten buvo šalta. Termometrai sako visas -1 C. Žinau, kad kontinente dabar beveik -30 C. Bet savas šaltis arčiau kūno ir man vietinis -1 šaltesnis už tolimą -28.
O karštakraujai anglai ir ypač anglės vaikšto plikom kojom, vasariniais medžiaginiais bateliais, plonytėm palaidinėm ir šaliko net dėl grožio neužsimeta. Be pėdkelnių, kojos plikos. Ir net nemėlynuoja. Kur jau man čia lygintis. Pas juos antifrizas gyslomis teka. Pas mane  - arbata.
"Girdėjau, tavo šalyje dabar -28. Tai tau dabar čia kaip vasara?".
"Ne, mano mielas, aš vasara su paltu nevaikštau".
Reikia susikaupti ir išlįsti vėl į tamsų šaltą miestą. Gal jau tikrai sedovai senatvė, kad mieliau smogsočiau lovoj ir žiūrėčiau "Coronation street", negu flirtuočiau su rudaakiu kavalierium?
O viso pasaulio balandžiai mėgsta sėdėti ant statulų galvų. Kedenti plunksnas ir tuštintis.

p.s. audinių prisipirkau,kad vos panešiau. 10 kartų pigiau, negu tėviškėlėj.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą