2012 m. birželio 8 d., penktadienis

 
O vis dėl to patinka man angliška vasara. Nuo angliškos žiemos ji skiriasi tik pora laipsnių celsijaus ir augmenijos sužaliavimu.
Iš esmės metų laikų kaitą galima pastebėti tik kalendoriuje. Lyja visą laiką vienodai. Ir gėlės žydi visą laiką.
Žiema nuo vasaros skiriasi kaip "nelabai šalta" nuo "nelabai šilta".
Kadangi oficialiom orų prognozėm netikiu, oro sąlygas buvau įpratus spėti pagal už lango einančius praeivius.
Didvyrių žemėj tai veikė 100%. Su srtiukėm - vėsu. Trumpom rankovėm - šilta. Viskas aišku. Elžbietos karalystėje praeiviai nenuspėjami. Dauguma jų atsparūs temperatūros pokyčiams ir žiemą vasarą vaikšto su pliažinėm šlepetėm ir kitais tropikų atributais. Pažiūriu pro virtuvės langą: 2 su švarkais, 8 su trumpom rankovėm, pusė iš jų su šortais - reiškia reikia apsivilkti striukę ir pasiimti lietsargį.
Bet apskritai, man patinka angliška vasara. Lietus lyja draugiškiau ir kvepia džiaugsmu ir noru gyventi.
Smagu eiti pasivaikščioti naktį po lietaus. Po pažąstim budi lietsargis.
Yra mieste netikėtai atokių gamtos kampelių. Nors čia pat gatvės ir traukiniai, o ramus takas kvepia šlapia pieva. Tamsiose medžių siluetuose šuo uosto Puškino nosį. Šlaituose šviečia ramunės, kurių šlapi žiedlapiai sako, kad "myli".
Tylu.
Palijo.
Nelabai šalta.
Vasara.

4 komentarai:

  1. Cha cha cha :) aš ir šiandien ryte galvojau - o vis gi koks šiandien metų laikas? Moteris stovėjusi autobuso stotelėje su pirštinėmis "pasakė"... Būtų juokinga jei ne graudu :)
    kada man į palapinę palei jūrą reiks lyst jei ir toliau taip..

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mane stebina, kad šitoj šaly, kur būna 4 saulėtos dienos per metus žmonės dar perka kabrioletus. Tai vadinasi - optimizmas. :)

      Panaikinti
  2. Optimizmas - varomoji jėga. kaip ir kofeinas :)

    AtsakytiPanaikinti