2012 m. lapkričio 7 d., trečiadienis


Parašysiu viską, kaip yra ant dūšios - noriu pavirsti į katę ir šikti į batus.
Dialogas. Šviežias. Šiandien iškeptas.
- Kaip tavo savaitgalis? - klausiu iš mandagumo, nė dėl to, kad įdomu.
- Gerai, buvom pas Agnę. Žinai Agnę?
- Aišku, kad ne. Man dar Agnės betrūko. (neigiamas) "U-u."
- Ji irgi užsiima siuvimais. Kaip ir tu, užsiima siuvimu.
- Aš neužsiimu siuvimais.
- Ne??? Kodėl? Tu juk mokini siūti?
- Mokinu. Neužsiimu.
- Tai visai nesiuvi? Gavai diplomą dėl vaizdo ir viskas pamiršai?
- Kartais siuvu, kai noriu. Dabar nesiuvu.
- Kodėl?
- Laiko neturiu siuvimui.
- O ką darai?
- Dirbu.
- O laisvalaikiu?
- Laisvalaikiu man reikia pasižmonėti, į galerijas, gamtą, skaitau....
- Ką skaitai.
- Daug ką. Pvz. psichologiją...
- Tai kodėl nestudijavai psichologijos?
- Todėl, kad studijavau dizainą. Jei aš skaitau apie politiką, istoriją, vandenynų gyvius tai ką?
- Na tu keistas žmogus: studijavai vieną, dirbi kitą, domiesi trečiu.
Šitoj vietoj mane apėmė striprus "šikt į batą" jausmas.
Ne dėl to, kad pikta. Todėl, kad neturiu imuniteto idiotizmui.
Klausiu masažisto, kaip jis reaguoja į idiotizmo nešiotojus. Sako - vengiu, stengiuos nebūti šalia ilgiau nei 30 sekundžių.
Aš pati žinau, bet kad nevisada išeina. O dar tas mano mandagumas.
Yra toks geras rusiškas pasakymas "сказал, как в воду пёрнул " (pasakei, kaip į vandenį paperdei).
Reiktu nereaguoti. Bet mano organizme Jan padaugėję. Masažistas taip sakė. Jan - karštis. Todėl man karšta. Žmonės su striukėm ir šalikais - aš trumpom rankovėm ir prakaituoju. Ir dar kasausi, nes niežti. Irgi  Jan. Ir spuogai ant nugaros - irgi Jan. Karštis iš manęs veržiasi niežtėdamas ir spuoguodamas. O viskas dėl ko - dėl kaimynų.
Kur mano Jin?
Sako masažistas - kepenis valgyk, padės. O gal kaimynus kaip nors tiuk-tiuk?
Va taip iš nelaimingos  gyvūnus mylinčios ir klasikinę muziką mėgstančios, kartais piešiančios būtybės išeina Hitleris.
Kodėl nesikraustau kitur? Beviltiškai ieškau. Ieškojimas reikalauja didelių laiko sąnaudų ir baigiasi emociniu nusivylimu.
Visi apžiūrėti būstai maži, tamsūs, nejaukūs ir iš vis - širdis nedainuoja. Visi skelbimai meluoja. Nebetikiu. "3 minutės nuo pagrindinės gatvės" reiškia "velniai žino kur". "Jaukus namas" reiškia "sukelentis klaustrofobiją"...
Norit optimizmo? Pas mane ant gomurio dar ir puslė pavirtųsi į 2 cm žaizdą. Tas pats mano ugninis Jan.
Gerasis žmogus atnešė tepalo. Tepkis, sako, kas 20 min. Paskaičiau sudėtį - iš to ką suprantu - alkoholis ir gliukozė. Saldu, bet neveikia.
Beje, šiandien metai, kaip įsikrausčiau čia. Buvo gerai. Dabar ne.

Kepenų parduotuvėj neradau, nusipirkau pašteto. Gesinsim ugnį.


5 komentarai:

  1. šikimui į batą mielai pasisiūlyčiau kompanijon. Mat tamstos dialogas persiskaitė taip, tarsi būčiau pati padiktavusi.
    '- Laisvalaikiu man reikia pasižmonėti, į galerijas, gamtą, skaitau....' kuo daugiau laisvalaikio Ievut linkiu, kuo daugiau! Turėtų atvėsint.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mano masažistas apie mandagumą pasakytų kažką labai ekspresyvaus, aiškintojui, kas kuo turi užsiimti, patartų pasakyti, kur anas turėtų dabar ir tuojau pat eiti ir pasiūlytų gyventi savo gyvenimą....
    Beje, vakar atradau Jūsų dienoraštį. Džiaugiuosi :)

    Gražios dienos

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Va va, man kažkaip iš karto sunku žmogui pasakyti kur eiti, praktikos mažai. Reikia treniruotis. :)

      Smagu, kad radote ir užsukote.

      Ačiū, jums irgi!

      Panaikinti