2013 m. balandžio 6 d., šeštadienis


Atsibudau. Saulėta. Išeinu iš kambario - keistai nesmirdi. Susimąsčiau. Keista.
Mano kamario daurys prie pat Džo durų. Po penktadienio nakties, beje, kaip po bet kokios kitos nakties pro durų pyšius skverbiasi tabokos dvokas - beveik poezija. Jo kambarys mažesnis už mūsų vonią. Kambariu to ir nepavadinsi. Todėl į mano piktus komentarus apie jo skleidžiamą smarvę Džo graudulingai atsako - šitas kambarys - tai viskas, ką aš turiu. Kurti muziką ir rūkyti - mano vieninteliai džiaugsmai. Tai viskas, ką aš turiu...
Per pusę sekundės apvedu žvilgsniu kambarį, tuos du kvadratinius metrus ir čiužinį ant grindų vietoj lovos, medžiaginę spintą su užtrauktuku... Porą suplyšusių batų. Ir trumpai akimirkai pagailsta šito Brisiaus. Nors iš kitos pusės - jam nieko daugiau ir nereikia. Jam nereikia lovos ir padorių batų. Jis ir žiemą, ir per lietų vaikšto su medžiaginiais bateliais guminiu padu. Per lietų kartais ant kojinės užsimauna oranžinius Sainsbury's maišelius. Iš dar kitos pusės mane žavi žmonės su minimaliais poreikiais. Materalus pasaulis jiems neaktualus.
O jūs negalvokit. Jis buvo netgi susižadėjęs su mergina. Brazilė ar Kolumbietė. O gal Argentinietė. Sakė graži. Gal. Ir iš turtingos šeimos. Tik jinai jį mušė. O jis ją mylėjo. Ir ji mylėjo. Bet Argentinietiškai. O gal Braziliškai. Ir mušė. Ir ji netgi jį vesti norėjo. Bet jis suprato, kad jiems nepakeliui. Nes ji buvo linkusi į materialistinę gyvenseną - namas, kilimas, šaldytuvas, mašina. O jam viso šito nereikia. Jo kelias - su suplyšusiais batais.
Na, čia Džo versija. Aš iš viso negaliu vizualizuoti moters paveikslo, kuri jį imtų. Su visa smarve?
Nesmirdi jau kelias dienas.
Ir jo kambary tylu.
Tikriausiai jo nėra. Gal pas tėvus išvažiavo?
O gal kas atsitiko. O aš abejingai net nepastebėjau, kad žmogus prapuolė.
O kas jam gali atsitikti? Apvogti? Matosi, kad nėr ką. Sekso vergija - pffffff che che che... Organams - juokiuosi balsu.
Po mano grindim kosėja Krisas.
Lauke šviečia saulė. Eisiu į parką pasivaikščioti. Po to gal į kiną. Paskui pavalgyti. Mano kaimynams nežinomi džiaugsmai.



2 komentarai:

  1. o gal jam vargšui Brisiaus galas atėjo? :) (nors čia šypsenelė nelabai)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. tokio Brisiau galas neima.
      :)
      bet dar negrizo. namai nesmirdi. :)

      Panaikinti