2010 m. rugsėjo 27 d., pirmadienis

Skirtumai

Įplėštas čekis. Taip reikia.

Yra tokia žmonių rūšis, kurie mėgsta uždavinėti keistus klausimus. Jie puola terorizuoti vaikučius klausinėdami "o ką tu labiau myli - mamytę ar tėvelį?". Žmogučiui augant jie tą patį klausimą performuluoja pagal situaciją. Manęs tokie žmonės klausia - "o kur tau  geriau - Maskvoj ar Lietuvoj?". Atrodytų viskas aišku - aš gyvenu ten, kur man geriau. T.y. ten kur man geriau, ten aš ir gyvenu. Bet iš esmės man ir ten ir šen savaip gerai. Kai turi dvi tėvynes tai negali rinktis, kurią labiau myli. Čia tas pats, kas lyginti ką labiau myli - mamą ar tėtį. Nežinau, kas man mama, o kas tėtis - Lietuva ar Rusija. Bet myliu jas abi. Kaip ir tėvai - abu skirtinti, abu ne tobuli, bet abu duoda tau geriausia ką gali.
O šiaip tai Rusija tikrai 186%  skiriasi nuo Lietuvos. Yra begalė dalykų Rusijoje, kurių aš negaliu suprasti.
Pvz.: mistinis pardavėjų ritualinis čekio įplėšimas. Jos nulpėšia čekį ir dar įplėšia jį. Kam??? Šis veiksmas man neduoda ramybės, gal dėl to, kad jis yra absoliučiai beprasmiškas. Ko gero jo šaknys glūdi tarybinėje prekių išdavimo sistemoje, bet tai daro ne tik tarybinių laikų pardavėjos, bet ir visai jaunutės.
Kitas keistas dalykas - kodėl metro ekskalatoriaus laiptai ir turėklai juda skirtingu greičiu. Turėklai visada juda greičiau ir po keliasdiašimt sekundžių ranka nuvažiuoja į priekį. Visi tai žino, pastebi, bet nieko nedaro. O atrodytų argi sunku nureguliuoti vienodą greitį. Gal čia Maskvos metro cinkelis?
Dauguma rusų viską valgo su duona. Jie gali bulves, makaronus ar koldūnus valgyti su duona. Anglai valgo viską su bulvytėm, rusai - su duona.
Jei rimčiau - važiuojant į Maskvą geriau įsidėti maltos kavos. Nes rusai pagrinde visi geria tirpią. Net ne visose parduotuvėse yra pirkti maltos kavos.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą