2011 m. sausio 5 d., trečiadienis

Apie komentarus

 Foto: Nick Brandt

Labai gerbiamų skaitytojų prašymu įjungiau komentarų rašymo funkciją. Anksčiau man to tiesiog nereikėjo. Užteko to, kad mano blogas yra skaitomas.
Man labai malonu, kad gerbiami skaitytojai pageidauja turėti galimybę pakomentuoti. Džiaugiuosi, kad norite ne tik skaityti, bet ir išsakyti savo mintis.
Šį blogą rašau, nes man patinka. Bet kaip anksčiau minėjau - tai nėra dienoraštis. Kaip neinu į gatvę su mylimiausiom jaukiausiom treninginėm kelnėm išmuštais keliais - taip ir bloge nerašau asmeniškų, intimių dalykų.
Internetas kaip gatvė - kur esame ne tokie, kokie esame namie. Čia galima sutikti pačių įvairiausių žmonių.
Labai smagu, kad į mano blogą užsuka skirtingi žmonės iš įvairių šalių.
Ačiū, kad skaitote.

2 komentarai:

  1. Man labai malonu, kaip skaitytojas, pasidalinti savo gatvę su tokia įdomi moteris!
    Tikiuosi, kad mes Bump į vienas kitą dažnai!
    :D
    Ciao!!

    AtsakytiPanaikinti