2011 m. vasario 18 d., penktadienis

Apie asociacijas

Psichologai taiko Roršacho dėmių testą visokiems galvoje paslėptiems dalykams išsiaiškinti. Nežinau, ar tai padeda įlįst svetimon galvon ar nelabai.
O aš turiu savo asmenines dėmes ant namo sienos. Eidama pro šalį visada su jom pasisveikinu. Roršacho pasiekėjams to geriau nesakykit. Maža ką.


Išsižiojęs pabaisius. 


Ožys su kopūstu.




4 komentarai:

  1. Kartą man teko su tuo nelemtu rašalo dėmių testu susidurti (aplinkybės ne pačios maloniausios buvo). Gerai, kad man patarė visų įžiūrimų daiktelių nepasakyti, tai nebuvau apšaukta visokia kokia, su per didelia fantazija. Bet dabar, po daug metų, aš pradėjau perpiešti tuos dalykėlius, kuriuos pamatau ant aptrupėjusių namo sienų, išlieto pieno balutėje ar susivėlusiuose kačių plaukuose. Gera turėti lakią fantazija... ir gera žinoti, kad ne aš viena tokia. :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. :)))
    man teko psichologei piešti medį, namą ir žmogų. iš jos žuvies akių buvo aišku, kad mano piešiniai ją domina kur kas mažiau, nei ant stalo padėtas meilės romanas. :)))
    būtų įdomu pamatyti tavo piešinius.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man šitą irgi teko paišyti. Bet psichologę labiau sudomino mano šukuosena ir rašymai, dėl kurių aš pas ją ir pakliuvau. Tada teko daug testų atlikinėti. :/
    Piešiniai nepatys geriausi: su mano piešimo įgūdžiais deja dar į VDA nepriima, todėl tenka tobulintis. :) O parodyti piešinius, gal bus ir gera tema mano nuobodokam dienoraščiui. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. būtinai įsidėk piešinių. tai visada įdomu. :)

    AtsakytiPanaikinti