2012 m. balandžio 4 d., trečiadienis

Kaip žinia 3 pagrindiniai interneto banginiai yra:
utipupupu  - kačiukai
oooooooo - papai
mmmmmmm - maistas.

Pas mane vietoj kačiukų - balandžiai, vietoj papų - retsykiais užpakaliai, o vietoj maisto - kas na kas... citatos. Bet citatom ir kitais gražiais žodžiais ilgai sotus nebūsi.

Taisom padėtį.
Maistas. (Katės ir papai palauks).


Labai džiaugiuosi savimi. Valgau ir džiaugiuosi. Patekau į savo šidrį per savo gi skrandį. Ir visi patenkinti - ir aš, ir skrandis, ir širdis. Ir visi aplinkiniai. Sotus žmogus - laimingas žmogus. Alkanas žmogus - piktas žmogus.
O mano naujasis džiaugsmas - baklažanai su sezamu ir polenta.
Įvyko tai per klaidą. Kepiau baklažaną ir šliūkštelėjau per daug aliejaus. Galvojau galvojau - kaip tą riebalumą likviduoti - ir sugalvojau įberti sezamo sėklų. O lentynoje šalia jų stovėjo ir polenta - aka kukurūzų kruopos, čia,  kad mandriau skambėtų kapitalistai taip vadina.
Gaminama labai paprastai:
supjaustome kūbeliais baklažaną ir kepame.
susmulkiname česnaką ir imbiero šaknį. Kiek širdis geidžia. Mano širdis geidžia kokių 4-5 skiltelių česnako ir gero gabalo imbiero vienam baklažanui. Druskos nededu - man labai patinka natūralus baklažano skonis.
Kepame, kol suminkštėja. Aliejaus turi būti normaliai, nesausai. Kai baklažano gabaliukai atrodo pakankamai minkšti - įberiame gausiai sezamo sėklų ir kukurūzų aka polentos. Pamaišome. Dar pamaišome. Pakepame ir pamaišome. Sezamas su polenta apskrunda. Ir gaunasi mmmm - minkšti baklažano gabaliukai su apskrudusia traškia plutele.
Ir tai yra labai gerai. :)