2013 m. gegužės 7 d., antradienis



Aš turiu klausimą.
Aš turiu daug klausimų. Jie šoka lindy hopą mano galvoje. Rock step triple step. Wiggle wiggle - wiggle wiggle.
Bet jie palauks. Niekur nedings.
Aš turiu klausimą jums, mano brangūs skaitytojai.
Pradėjau šitą blogą kažkada ir tiesiog šiaip. Kaip ir sau, kaip ir draugamas.
Dabar, technologijų dėka, jis patapo pliusuotas ir interaktyvus. Išaugo, subrendo. Ir tapo kaip ir nebevisai sau.
Tačiau, aš vis tiek nesuprantu, ką mano brangiems skaitytojams norisi rasti mano kukliame interneto kamputyje.
Jūs tik nepagalvokite, kad aš pulsiu pataikauti plačiai visuomenei. Aš labai prasta pataikautoja.
Bet juk galima suderinti malonu su naudinga, kad visi būtų patenkinti - ir jumi, ir mumi.
Šitas klausimas iškilo, nes vienas draugas pareiškė atsargiai ir iš tolo, kad liurbiai jam atsibodo. O kitas gerbiamas skaitytojas pasisakė priešingai - kad vien dėl liurbių ir užeina. Mano galvoje dabar frustracija ir baisus pasimetimas.
Prašau mane gelbėti.