2013 m. birželio 17 d., pirmadienis



Kaip kuklumo kupina mergelė, pasidariau išvadas, kad patinku Krisui.
Nes kitaip gi kaip gi?
Jeigu vyrukas tau pastoviai sako kandžiai bjaurias pastabas - reiškia tu jam slapta patinki.
Čia juk kaip vaikystėje - jei berniukas tave tampo už kasyčių, žnaibo ir prabėgdamas įspiria - tai meilė.
O Krisas nuo darželinokų netoli evoliucionavo - riaugėja, bezda ir keikiasi su tokia savimi patenkinta veido išraiška, kaip 5 metų vaikas, išmokęs žodį "šikna".
Per kovo aštuntą.
- Krisai, kodėl tu man nepasakei - laimingos moters dienos, Ieva.
- Todėl, kad aš čia nematau jokios laimingos moters.
Po atsitikimo Aldyje praeitą savaitę. Krisas sako:
- O gal Didsburyje yra prostitučių iš rytų europos?
- Khm, nemanau, kad aš panaši į prostitutę (turint omeny ilgą sijoną ir kuprinę).
- Na, ne visos prostitutės gražios.
Vakar, kalbant apie tai, kad aš eidama pasivaikščioti nenupirkau jam cocacolos.
- Aš tau gal atleisiu, po 20 metų. Nors tu jau būsi mirusi.
Ir t.t.





4 komentarai:

  1. Nuotraukikė nuginklavo eilinį kartą :)
    Žinai, kaip rusai sako apie meilę? Muša, vadinasi myli. Tavo variantas - švelnesnis, iš meilės tik įžeidinėja, nes ne sovietuose augo :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gal ir muštų - tik bijo, kad nuo manęs į kaulus gautų. :)))
      Aš ilgai negalėjau suprasti, kodėl jis taip bjauriai su manim elgiasi. Nors ne piktybiškai. Paskui dašuto...

      Panaikinti
    2. Na, matai, žmogus seniai kančiose gyvena, o tu dar tik obuolį siūlai, kaip Ieva...:D

      Panaikinti
    3. Krisas toks... žodžiais sunku aprašyti. Man jis labai primena tinginį - gyvūną, kur ant medžio kabo. Lygiai tokia pat šypsena. :)

      Panaikinti