2013 m. liepos 2 d., antradienis

fru


Nueini į parduotuvę. Pagalvoji - o, reikia šampūno. Butelaičių - visa didžioji Kinijos siena.
Skaitau - šampūnas sausiems plaukams - ne man. Šampūnas silpniems plaukams - ne man. Čia lengva.
O tada - šampūnas riebiems plaukams - man. Šampūnas dažytiems plaukams - man. Apimtį didantis šampūnas - irgi man. O šitas tiesiog skaniai kvepia.
Ir čia nors persiplėšk - ir graži, ir protinga. Blaškausi, neapsisprendžiu, puolu į frustraciją.
Kurį imti?
Kodėl negali būti apimtį didantis šapmūnas dažytiems riebiems plaukams?
Tas pats su kremais ir kitais kūno trinikliais.
Arba.
Ant unitazo valiklio parašyta: labaratoriniais tyrimais įrodyta, kad blablabla sunaikina per 5 minutes 99,99% labai baisių bakterijų. Tada blablablabla - norėdami pasiekti geresnių rezultatų užpylę palaikykite 30 minučių.
Čia mane apima aritmetinė frustracija. Kas yra geresni rezultatai, nei 99,99%?
Kaip sunku gyventi.
Kažkur skaičiau, kad dabartinis žmogaus supermarkete pirkdamas jogurtą padaro daugiau apsisprendimų, nei kuokinis žmogus per visą savo gyvenimą.
Aš noriu atgal į urvą. Kai pasirinkimas - yra maisto arba nėra maisto. Viskas. Ir jokių purumų, jokių bakterijų.