2013 m. birželio 6 d., ketvirtadienis

Toje TED kalboje, kuri man taip patiko pabaigoje pateikta smegenų lavinimo programa - laimingos smegenys dirba geriau. Todėl reikai smegenis treniruoti galvoti apie gerus dalykus. Nes, kaip žinia, dauguma smegenų mėgsta stresuoti, tirštinti spalvas ir prisigalvoti, ko nereikia.
Bet viskas pataisoma. Per 21 dieną galima smegenis sutvarkyti.
Štai.


1. Kasdieną užrašyti 3 naujus dalykus, už kuriuos esu dėkinga. Smegenai mokinsis pirmiau ieškoti pozityvius, o ne negatyvius dalykus. 
2. Aprašyti per 24 val. įvykusį teigiamą atsitikimą.
3. Mankšta.
4. Meditacija.
5. Atsitiktinis gerumo aktas.
Ir nuo šito visko smegenys pritinks optimizmo, dopamino ir kitų gerų dalykų.
Todėl nuo šiandien aš bandysiu įgyvendinti 21 dienos programą.

Perspėju iš anksto - apie tai, kaip viskas gerai skaityti neįdomu.


1. Aš dėkinga už tai, kad šiandien buvo taip maloniai šilta. Už galimybę draugauti su Mončiu ir Deize. Ir už tai, kad miela draugė Esmi palaiko mano trenktus planus.
2. Šiendien ilgai vaikščiojau su šunim palei upę. Aišku, mes prie Nemuno užaugę ir šitas murzinas upeliūkštis River Mersey mumi didelio pozityvo nesukelia. Bet kai saulė šviečia viskas yra gerai. Šunys laksto patenkinti  aukštyn žemyn šlaitu. Taškosi vandenyje ir spinduliuoja viso pasaulio laimę. Viskas palinkui žydi ir kvepia - akacijos, magnolijos ir laukiniai česnakai. Laukiniai česnakai galėtų ir nekvepėti... sukelia keptos duonos ilgesį... Ramunės irgi žydi. Jau užsimezgė gervuogės, bus derlius rudeniop. O miškelio-parkelio pakrašty smilgos išaugo man iki pažastų. Net nežinau kaip gi smilga oficialiai vadinasi. Bet nugi aišku. Ir tokios didelės, tokios žalios. Neseniai dar nebuvo. O dabar beveik džiunglės... Einu takeliu, o žolės man iki pažastų. Ir pasijaučiau tokia maža. Beveik kaip vaikystėje. Nes kas yra vaikysė - smilgos, žolės, pamiškės...
Mano gyvenime šunys būna tik kartą į savaitę. Todėl džiaugiames vieni kitais labai. 
Dar vakar kine pažiūrėjau "The Purge". Gal čia nevisai pozityvas, bo filmas nepatiko. Nelogiškas labai. Gal šitam žanrui taip pridera, bet manęs neįtikino.
3. Pasimankštinau.
4. Autobuse pameditavau. Ar panašiai. Kai tai darau - kutena viršugalvį. 
5. Radau vonioje ant grindų raktą. Šiaip jis mano, bet buvau paskolinus jį Džo. Galvojau grąžinti ar ne. Ar palikti ten kampe... ir kikenti šapoklekiškai, kol jis ieškos...Jau vakaras, o gerumo akto dar neatlikau. Grąžinau.




2 komentarai: