2013 m. lapkričio 20 d., trečiadienis



Vakar G+ užvedžiau diskusiją apie vyruką, kuris per daug neryžtingai dūzgia ir trepsena aplink.
O tada pagalvojau - kai karštas ispanas, vėjo malūnų direktorius, per pirmą pasimatymą griebia už rankos ir taikosi glostyti kelius - negerai. Šalin rankas!
Kai sveikos gyvensenos propaguotuojas siunčia savo genitalijaus nuotrauką - negerai. Iškrypėlis. Užblokuot!
Ir kai kultūringas mokytojas negriabia už rankų, netiesia prakaituotų delnų link mano apvalių keliukų, nesiunčia prastos kokybės didelio erekcijaus nuotraukos - irgi negerai! Molis!!!
Kaip sunku būti vyru! Kaip baisu žengti pirmą žingsnį... nes, kaip teisingai pastebėjo Vyne Tu - pirmas žingsnis gali būti ir paskutiniu.
Sudėtinga - pavojai, rizikos, stresas.
O moterys - vis nepatenkintos - tai per daug, tai per mažai; tai per greitai, tai per lėtai... Kur čia įtiksi.
Moterys - saugokit vyrus! Iškepkit jiems bandelių šiltų, minkštų, skanių... ar ką...

 
 
 

6 komentarai:

  1. ar ne apie šitą tipą kalba eina:
    http://www.ilpost.it/2013/10/07/lunch-break-romance/ ?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Hahahaha!!!!
      Juokiausi balsu! Super!
      Labai panašu, tik mes kalbamės, čatinam feisbuke, kartą į mėnesį jis pakviečia mane į svečius...o paskui vėl žingsnis atgal...
      Ačiū už video - malonu žinoti, kad tokia situacija ne tik pas mane!!! :))))

      Panaikinti
  2. Mamiškos kantrybės reikia su tokiu kavalierium. Aš tai geriau ieškočiau antro katino ;).

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na, kantrybė ne mano dorybė. Ir aš nelabai tikiu tokiom manų košėm, kaip "nudegęs, įskaudintas, reikia laiko...". Jeigu toks jau prisvilęs - tai kam tu man reikalingas? Arba eik, išsilaižyk, paskambink po 5 metų, lauksiu, aha. :)
      Pakviečiau susitikti. Čia aš atseit iniciatyvą rodau. Ryt vakare susitinkam. Khm. Man tai čia šypseną kelia, nes biški toks vaikų darželis. Bet pasilinksminimui galima...

      O katino kol kas antro nereikia - vaikas pakeliui, atstos 5 katinus ir kavalierius. :)

      Panaikinti
    2. sveikinu dėl to tikro vaiko! daug perspektyvesnis reikalas, nei vyro įsivaikinimas ;).

      Panaikinti