2010 m. spalio 11 d., pirmadienis

Labas, Pirmadieni!

Ryte mane kankino "kaip mane viskas užknisa" sindromas. Šviečianti saulė ir kieme čiauškantis kėkštas nesugebėjo įtikinti, kad niekas manęs neknisa. Masažistui irgi nepavyko išminkyti iš manęs šito jausmo. Bet 2 puodeliai kavos kažkokiu būdu atstatė mano įprastą "viskas yra ir bus gerai" pasaulėjautą.

O tada gavosi kelionė. Keliaujam bet kur! Kur? Į Kiribatį, Seišelius, Nju Jorką... apsistojom ties Italija. Ne Kiribatis, bet irgi gražu. Ir šiek tiek arčiau. 

Iš kur ateina geri dalykai? Tai aišku! - Krenta iš dangaus. Visi geri žmonės, įvykiai, kelionės, idėjos ir šiaip įdomūs, smagūs ir gražūs dalykai krenta tiesiai iš dangaus. Tik reikia žinoti po kokia žvaigžde, debesiu ar praskrendančios varnos uodega stovėti.

O paskui susitikau su labai įdomia moterimi. Vardu Kim Fox. Štai jos blogas:

http://theoriginalhoe.blogspot.com/

Kim yra sveikos gyvensenos aktyvistė, keliauja su dviračiu ir be po pasaulį ir moko žmones sveikai maitintis ir auginti sliekus (maisto atliekų perdirbimui į kompostą)  ir dar daug visokių naudingų dalykų. Būtinai reikės apsilankyti pas ją svečiuose ir pažiūrėti tuos jos sliekiukus. Gal ir man užsiveisti, vietoj katino. 

Ta proga, tiksliau šiaip iš pašnekesio temos, Kim paėmė iš manęs interviu labai rimta tema: kaip aš būdama JAV sustorėjau, o grįžus į Lietuvą, valgydama lašinius ir grietinę vėl suplonėjau. Čia labai rimtas dalykas! Aišku, atskirai paimtas mano užpakalis mažai ką domina, lai sau storėja. Bet amerikietiško nutukimo kontekste čia jau visas kitas reikalas!

O iš kur aš pažįstu Kim? Aišku, kad iš dangaus. Tiksliau, iš interneto. Kad ir koks bjaurybė jis bebūtų - laiko ėdikas, smegenų bukintojas ir visoks biesas, bet į mano gyvenimą jis atvedė labai daug nuostabių žmonių. Ačiū tau, gerasis internete!

O jei visai rimtai - jei pažįstate žmonių užsiimančių sveiku maistu, ekologiškais visokiais žalūmynais ir pan. dalykais - duokit žinią. Labai praverstų Kim projektui.

O kai ėjau namo Gedimino prospektu, žiūrėjau į temstantį dangų ir žiaumojau "snikerį" gyvenimas atrodė visiškai nuostabus.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą