2010 m. lapkričio 2 d., antradienis

Ot ir vėl

Foto: Rene Maltete

Kai buvau Maskvoj, brolių Liumjer fotografijos centre nusipirkau knygutę apie fotografijos istoriją. Labai smagią - su daug paveikslėlių. Ir dar būdama Rusijoj sugebėjau pamest. Iš pradžių galvojau, kad pas draugus mašinoj palikau ir panašiai. Draugai prisiekinėjo, kad ne-ne-ne nieko jie nerado mašinoje. Na, jie dori pravoslavai, bet ką gali žinot - knygutė tikrai graži. Verta nuodemės. ;)
Tai va. O praėjusią naktį sapnavau, kad ta knygą radau. Ir labai tuo patikėjau. Ieškau dabar - o nėr knygos....
Ot jau tie sapnai...

Dar senų senovėje kinų išminčius Chvang Dzė yra pasakęs: "Kartą sapnavau, kad esu drugelis, ir dabar nebežinau, ar aš esu Chvang Dzė, kuris sapnavo, kad jis drugelis, ar aš esu drugelis, sapnuojantis, kad esu Chvang Dzė".

Tai jau tikrai.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą