2010 m. gruodžio 20 d., pirmadienis

Apie pažintis


Gražiai pusto. Gerai, kad man nieko nereikia iš išorinio pasaulio, ir jam šiandien iš manęs irgi nieko nereikia. Aš pro langą grožiuosi pūga, o pūga grožisi manimi.

Man patinka nauji dalykai. Nauji daiktai, nauji žmonės... Ne, geriau atvirkščiai - nauji žmonės, nauji daiktai, nauji įspūdžiai, nauja aplinka.
Nauja - nepažįstama, nepatirta, nežinoma, šviežia, gaivu... Galima tirinėti, gilintis, pažinti.
Pažintis su nauju objektu gali būti įvairi. Kartais iš pirmo žvilgsnio uždainuoja širdis ir pakerta kojas. Supranti, kad jūs sielos draugai, tiesiog sutverti būti kartu, kad suprantat vienas kitą be žodžių. O kartais reikia laiko, kad pažinti vienas kitą, prisijaukinti. Neskubinti įvykių, pasvarstyti - ar čia mano? ar tikrai man šito reikia?

Apie ką aš čia rašau - apie nauja telefoną, kuriuo nemoku naudotis.

Ir ne tik.
 

 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą