2011 m. sausio 21 d., penktadienis

Apie apdovanojimus


Kaip gera grįžti namo po savaitės makalavimosi tarp miestų. Gera gera gera griūti į savo lovą ant turkio spalvos paklodės ir vinipūhinės pagalvės. Namai yra ten, kur tavo pagalvė. Taip.
O dar labai smagu gauti "Stylish blogger award".Smulkmena - bet maloniai paglosto dūšelę. Šį malonumą man atsiuntė Ashtroka. Labai malonu ir netikėta, kad nepažįstamas žmogus kažkokiu būdu aptinka mano blogą interneto platybėse ir randa jame sau artimų minčių.
Kodėl aš rašau šitą blogą? Nes man patinka rašyti. Tokiu būdu patenkinu savo grafomanišką silpnybę. O jei dar kas nors jį skaito - dvigubai smagiau. Net nelabai svarbus skaitytojų skaičius. Jei skaito bent vienas žmogus - jau yra atsakas. Juk laišką rašome tik vienam žmogui. Jei bent vienam žmogui mano rašalai pakelia nuotaiką ar paįvairina dieną - nuostabu!

Tai grįškime prie šito žaidimo.
Taisyklės:
- Gavęs apdovanojimą išduoda, iš ko jį gavo
- Parašo 7 dalykus apie save;
- Išrenka tuos, kam perduos titulą;
- Jiems praneša gerą žinią.

Jau išdaviau iš ko gavau. Ačiū tau, Ashtroka, už labai gražius žodžius.

7 dalykai apie mane:
1. 90% žmonių manęs visiškai nedomina. Man patinka geri ir įdomūs žmonės. Neįdomus, bet geri žmonės - tinka. Blogi ir įdomūs - domina kaip reiškinys, bet trumpai. Blogi ir neįdomūs - reikia nustumti nuo žemės krašto.
2. Aš kramtau ir krapštau odeles aplink nagus. Kartais iki kraujo. Negražu. Tikrai moteriai nedera. Jokiais būdais. Bet krapščiau, krapštau ir panašu, kad krapštysiu. Prašau mane barti. 

3. Virtuvėje turiu kopečias. Smagu turėti namus, kuriuose reikia kopečių tam, kad paimti kažką iš lentynos. Turiu daug lentynų, o jose visokių turtų ir gėrybių.
4. Man patinka katės, kaktusai, arbata, vinilinės plokštelės, dideli langai, kalnai, vonia, verandos, akmenys, knygos ir įdomūs paveikslėliai.
5. Įdomūs paveikslėliai man patinka, nes daug pasako apie žmoniją. O žmonija yra keistas reiškinys: ji kuria meną, grožį, dvasingumą ir tuo pačiu metu kankina, drąsko, kapoja, bado, žudo, prievartauja vieni kitus. Niekaip aš jos negaliu suprasti.
6. Labiausiai man patinka veikti Nieko. Bet taip, kad būtų labai įdomu. Blogo rašymas yra Nieko dalis.
7. O kelionėse man patinka skaityti žurnalus ir sutikti naujus žmones. Naujus žmones smagu sutikti ir ne kelionėse. Bet čia galima grįžti prie pirmo ir penkto punkto.

Na va. Šis tas.
O su sekančiu punktu šiek tiek problematiška. Aš neskaitau blogų. Yra keletas, kuriuos stebiu - laikas nuo laiko užmetu akį. Jie yra mano profilyje. Visas sąrašas.

Taisyklės yra tam, kad jas laužyti.







4 komentarai:

  1. backstory :)

    Kažkada teko susitikti su Z - važinėjam dviračiais. Kadangi Z rašo blogą tai pradėjau laikas nuolaiko jį skaitinėti. Rugpjūčio 31 d., blogerio dieną, Z pagal tradiciją pareklamavo 3 blogus kuriuos jis skaito. Iš tų trijų patiko vienas kurį irgi pradėjau skaitinėti. O prieš tai dar skaitinėjau ashtrokos blogą. Vieną dieną astroka savo bloge pasiskundė kad nuobodu nėra ką skaityti. Pasiūliau Ievos blogą. ashtrokai patiko... :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. koks mažas pasaulis. :)
    o Z tai bbzn? :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. yep, bbzn :)
    Nzn ar mažas pasaulis... Gal kaip tik didelis - kasdien sutinki daaaug žmonių, tik ne visada žinai kas įvyko po susitikimo... :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. tai dėl to ir susitinki - kad labai jau susigrūdę tie žmonės. pilnos gatvės, pilnas internetas... ir niekur nuo jų nedingsi. :)
    belieka padekoti tam bbzn'ui, jumi, gerbiamas Anonimiškas, ir Ashtrokai už reklamą. ;)

    AtsakytiPanaikinti