2011 m. vasario 15 d., antradienis

Apie meilę


"Čili kaimas" pažadino mane valentininiu smsu ir išgelbėjo iš bjauraus sapno. Nieko gero ten nevyko ir puiku, kad pažadino. Ar žinote, kad 12% žmonių sapnuoja juodai baltus sapnus? Mano sapnai spalvoti. Šiąnakt blogasis žmogus, persekiojantis mane sapne vilkėjo ryškiai rožinius marškinius. Glamūrinis piktietis.
Šiadien Valentino diena... Tai pakalbam apie meilę. Ne romantiką, širdutes ir šokoladą. O apie meilę artimui.
Lengva mylėti žmones, kurie mums patinka. Lengva mylėti tuos, kuriais žavimės. Su kuriais randame bendrą kalbą ir juokiames iš tų pačių juokelių.
O yra žmonės, nuo kurių tiesiog purto. Apie kuriuos pagalvojus visi vidaus organai susitraukia, plaukai pasišiaušia, o šnervės išsiplėčia. Jų mylėti nesinori. Juos norisi apeiti. Su jais nesinori sveikintis. Lūpos susispaudžia į ploną siūliuką ir žodžiai slepiasi už dantų.... Visi mes turime tokių žmonių. Jie nieko blogo nedaro. Tiesiog užknisa savo egzistavimu.... Bet teoriškai reikia mylėti ir juos.
O yra žmonių, kurie daro bogį. Jie stumdosi alkūnėmis viešose vietose. Mezga intrigas darbe ir skleidžia apkalbas. Bet ir juos reikia mylėti.
Visi nori būti mylimi. Nemylimas žmogus tampa pavydus ir pagiežingas. Jis nelaimingas, o nori būti laimingas. Jis irgi nori juoktis kartu su kitais. Bet iš jo juokelių niekas nesijuokia, tik dar siauriau suspaudžia lūpas. Todėl jis pavydi laiminguoliams. Todėl stumdo juos alkūnėmis, rezga intrigas ir apkalbas. Ir visaip kaip skleidžia negeras mintis, žodžius ir veiksmus aplink save. Kaip kukurbezdis rudų sporų debesėlį...
Kaip mylėti tuos, nuo kurių purto ir tuos, kurie stumdosi alkūnėmis? Nežinau...
Bet... kartais reikia parodyti šiek tiek dėmesio ir tiems, ką sunku mylėti. Tikra meilė tai daugiau nei romantika ir širdutės. Tikra meilė tai visada iššūkis ir išbandymas.
Kažkur skaičiau, kad žmonėms reikia 7 kartus per dieną apsikabinti. Gal ir padeda.
Nekažinką aš išmanau apie meilę. 

2 komentarai:

  1. Aš visuotinę meilę skleidžiu per Kalėdas, dovanodama uogienės stiklainius net ir tiems, kurie man nepatinka. Tada aš sveikinu visus su šventėmis. Dažniausiai tie žmonės, kurių aš nemėgstu, nemėgsta ir manęs, ir juokiasi iš mano poelgio, bet aš vis vien juos sveikinu bei sveikinsiu, kol (galbūt) ir juose rasiu nuoširdumo bent kruopelę. :)

    P.S. Man labai patinka Tamstos rašymo stilius. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. oi. :) tai reikia labai daug uogienės! :)))
    gal ir neblogas būdas - uogienėsterapija prieš bjaurumą. :)

    p.s. ačiū. kaip moku, taip rašau. :)

    AtsakytiPanaikinti