2011 m. vasario 25 d., penktadienis

Apie sapnus ir ožius


Jei aš kokiam sapnininkui papasakočiau, ką sapnuoju paskutines 2 naktis - jis man lieptų džiovinti džiuvėsius ir barstyti galvą palenais.
Praitą naktį sapnavau, kad man dantys trupa. Tokiais gražiais apvaliais diskeliais, su žiedų raštu, kaip medžio pjūvis. Ir aš juos vis imu iš burnos ir imu. O jie vis nesibaigia. Paliečiu dantį liežuviu - dar vienas diskelis. Baltas, rainas, poliruotas - kaip porcelianas. Nors imk ir karolius verk. O viršutinis protinis dantis pasidarė juodas juodas ir toks visai kaip aktyvuotos anglies tablete. Šiaip, iš tikro, tai to danties ten ir nėra. Prieš metus aš jį išsiroviau, nes niekam jis ten nereikalingas buvo. Guli dabar vienoj iš milijono mano dėžučių.
O šią naktį sapnavau, kad gyvenau dideliuose dideliuose rūmuose. Laiptai tokie platūs, turėklai paauksuoti. Grįžtu į savo kambarį - o mano daiktaus neša lauk. Sako - jūs čia nebegyvenat. Kas kaip kodėl? A todėl ir viso gero. Na, ką čia padarysi. Sėdau į autobusą ir važiuoju kažkur. Atvažiavau į kaimo vietovę. Einu per laukus. Žiūriu - ožys. Toks snieginis ožys. Baltas. Gražus. Akys protingos. Na, man snieginiai kalnų ožiai labai gražūs iš snukio. Ir ragai elegantiški. Bet visas toks šlapias, kailis sulipęs, kabo baltais varvekliais. Ir vabaliukais aplipęs. Nežinau ar serga, ar šiaip. Bet neatrodo paliegęs. Stiprus, žvilgsnis tvirtas. Ir gražūs tie vabaliukai, blizgantys. Violetiniai. Žali. Gal jonvabaliai kokie. O svarbiausia jo akys tokios geros. Ramios ir protingos. Gerai, sakau, einam kur nors. Ir einam mes su ožiu.
Ėjom ėjom. Ir atėjom prie laivo. Didelis toks laivas. Tikras laivas. Su burėm. Įėjom į vidų. O ten salės, laiptai, žmonių daug ir muzika groja. Ožys kažkur dingo. O mane kavalierius pakvietė šokti. Šokam mes valsą. O tas kavalierius su sportiniu kostiumu, treningu, taip sakant. Na ir ką. Šokam. Kalbam kažką. Valsuojam. Sukamės...
Ir tada aš pabudau.
Žinau, kad sapnuoti byrančius dantis labai ajajaj negerai. Šlapią ožį ko gero irgi. Pasprinkit visi sapnininkai. Man patinka mano sapnai.

2 komentarai:

  1. Toks gražus ir elegantiškas ožys pavirto į kavalierių su treningu - čia tai sakyčiau prastas ženklas... o sapnininkų yra daug, aš buvau radus tokį, kuriame ir trupantys dantys geras ženklas.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Prisiminiau sapno pabaigą - kad tas šokėjėlis su teningu aš pastebėjau ne iš karto. Ir tas man nelabai trukdė. O paskui jis mane išterliojo kakais, taip sakant. Skaičiau, kad kakai sapnuoti reiškia pinigus. :)
    Vat būtent kakai sapne man visada išsipildo. Pažiūrėsim šį kart. :)))

    AtsakytiPanaikinti