2011 m. kovo 24 d., ketvirtadienis

Apie amžiną meilę ir Elizabeth Taylor


Nors aš žinių neseku, bet jos pačios kažkokiu būdu prasisunkia ir iki manęs. Vakar mirė Elizabeth Taylor, sulaukuisi garbaus 79 metų amžiaus.
Kadangi esu mačiusi labai nedaug filmų su ja, tai kaip apie aktorę nuomonės net ir neturiu. O dėl grožio - tai skonio reikalas.
Taip jau yra, kad visi žmonės gimsta, pagyvena truputėlį ir miršta.
Pavasaris jau kaip ir atėjo. Morčius ant nosies. Tuoj ore pakvips meile. Romantiškos porelės braidys tarp žydinčių alyvų ir kaštonų. Gražu.
Štai jums Elizabeth Taylor vedybų sąrašiukas ir jos pasisakymai po eilinės santuokos.
Išvadų jokių nesiūlau. Ne man postringauti kaip kam gyventi ir ką su savo meilėm daryti.
Gal geriau kažką daryti, negu nieko nedaryti....




Conrad "Nicky" Hilton, Jr. (1950 gegužės 6 –1951 sausio 29)
"Kai sutinki savo vienintelį - jauti tai širdinimi. Nėra jokių abejonių, kad Niki - būtent tas, su kuo aš noriu praleisti savo likusį gyvenimą."
Santuoka buvo nelaiminga ir baigėsi po 9 mėnesių.

 Michael Wilding (1952 vasario 21 – 1957 sausio 26)
"Aš tiesiog noriu būti su Maiklu. Man tai laimingos pabaigos pradžia."

Michael Todd (1957 vasario 2 – 1958 kovo 22)
"Šita santuoka tęsis amžinai. Trečias kartas - laimingas!"
Todas žuvo aviakatastrofoje. Tai vienintelė Elizabetos santuoka, pasibaigusi ne skyrybomis. Vėliau ji pavadino Toddą viena iš savo gyvenimo meilių (kartu su Burtonu)

Eddie Fisher (1959 gegužės 12 – 1964 kovo 6)
 "Aš niekada gyvenime nebuvau tokia laiminga. Mūsų medaus mėnuo tęsis trisdešimt arba keturiasdešimt metų."
 Fišeris buvo Toddo geriausias draugas. Po jo žūties jis guodė našlę Taylor. Jie pradėjo romaną kai Fišeris buvo vedęs Debbie Reynolds sukeldami skandalą.

Richard Burton (1964 kovo 15 – 1974 birželio 26)
"Aš tokia laiminga, kad negaliu patikėti. Aš myliu taip stipriai, kad pasiruošus būti su juo ką jis bedarytų."
Spauda akylai stebėjo šią dviejų žvaigždžių santuoką. Elizabeta norėjo skirti daugiau dėmesio šeimai, nei karjerai, priaugo svorio, kad negauti vaidmenų kine.

Richard Burton (pakartotinos vedybos, 1975 spalio 25 - 1976 rugpjūčio 1)
"Daugiau nebebus nei vestuvių, nei skirybų. Šį kartą mes prilipome vienas prie kito kaip plunksnos prie smalos - amžiams."
Praėjus 16 mėnesių po skirybų jie susituokė molio trobelėje Bostvanoje, bet greitai nutolo ir išsiskyrė. Burtonas nesutiko su kitais dėl Elizabetos grožio, sakydamas, kad "vadinti ją gražiausia moterimi pasaulyje yra visiška nesąmonė. Jos akys nuostabios, bet ji turi dvigubą pagurklį, per daug išvystytą krūtinę ir pakankamai trumpas kojas".

John Warner (1976 gruodžio 4 – 1982 lapkričio 7)
"Aš negalvoju apie Džoną kaip apie Vyrą Numeris Septyni. Jis visą laiką pirmas - mano pats geriausias mylimasis. Aš noriu praleisti su juo likusį gyvenimą ir noriu, kad mane palaiduotų šalia jo."
Warneris buvo JAV senatorius iš Virdžinijos. Būdama nepatenkinta gyvenimu Vašingtone Elizabeta susirgo depresija ir atsigulė į Betty Ford kliniką.

Larry Fortensky (1991 spalio 6 – 1996 spalio 31)
"Su Dievo palaiminimu - tai amžiams".
Jie susitiko per kitą lakymąsi Betty Ford klinikoje ir susituokė Maiklo Džeksono Neverland dvare.

  
  

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą