2011 m. kovo 31 d., ketvirtadienis

Ir ko jis taip lekia...


Dar vienas mėnuo praėjo. Jau net 3 šių metų mėnesiai kažkur ištirpo. Kur?
Laikas bėga labai greitai. Ar čia aš atsilieku? Kaip išmokti bėgti vienodu greičiu su laiku.
Kartais man atrodo, kad aš sėdžiu traukinyje, o už lango lekia stulpai pirmadienis-penktadienis-pirmadienis-penktadienis... Ojojoj...
O be to man priešgimtadieninė krizė. Žinote tą jausmą?
Tai va.
Ir skaičius kažkoks labai baisus. 30 manęs neišgąsdino. 31 irgi visai lengvai... o va šitas kažkodėl atrodo nemielas... Nieko, kaip nors prisijaukinsiu.
Aišku, aš suprantu, kad problemos šaknys ne laike - jis toks, koks yra nuo visatos sutvėrimo. Čia aš esu tas elementas, kuris turi prisitaikyti. Reikės padirbėti su savim.
Bet vis tiek...




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą