2011 m. gegužės 19 d., ketvirtadienis

Apie įsimylėjimą



Kadangi man patinka trumpos pamokančios istorijos, štai jums dar viena. Pamokantis efektas, ko gero, trumpalaikis. Bet šis tinklaraštis ir nesiekia pakeisti pasaulį.

Keliu ėjo nuostabaus grožio mergina. Staiga ji pastebėjo, kad paskui ją eina vyras. Ji atsisuko ir paklausė:
- Kodėl tu seki mane?
Vyras atsakė:
- Mano širdis kviečia mane eiti paskui tave. Aš įsimylėjau tave iš pirmo žvilgsnio!
Mergina nusijuokė:
- Kaip tu galėjai įsimylėti mane? Mano jaunesnioji sesuo daug gražesnė už mane, ji eina iš paskos, pažiūrėk į ją.
Vyras iš karto atsigręžė, bet kai ėjusi tolumoj figūra priartėjo, jis pamatė, kad tai bjauri senė. Jis vėl pasivijo merginą:
- Kodėl tu apgavai mane?
- Tu pirmas mane apgavai, kai pasakei, kad įsimylėjai, o pats atsigręžei, kad pažiūrėti į kitą.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą