2012 m. sausio 17 d., antradienis



Kartais labai smagu pažiūrėti, kokie paieškos laukelyje įvesti raktiniai žodžiai atvedė atsitiktinį skaitytoją į mano virtualų kamputį.
Yra pastovūs nosies krapštymo kursų lankytojai mielieji mano skaitytojai, ir nemaža dalis tų, kurie tik šiaip pro šalį ėjo. O gooooglas koją pakišo.
Nenustoju stebėtis, kokių gilių žinių žmonės ieško interneto kloduose. Siekia dvasinio tobulėjimo. Ne kitaip:

sudai šiknoj
su slapiom kojinem
kaip dauginasi sunys
ka daryti jei norai nesipildo?
kaip sunys dauginasi nuotraukos
aš nebutinai sutinku su viskuo, ka aš sakau.
dvesia krevetes
ar imanoma suspausti dantis jeigu jie su tarpaisis
is kur pagauti drugeli
baisus plaukai
...

Dar nemažai skaitytojų užklysta ieškodami gražių žmonių, lapių, sraigių, meškiukų ir anoreksijos.

Tai susimąstau - ir apie ką aš čia?

2 komentarai: