2012 m. kovo 30 d., penktadienis

Raganosiai auga

Keletą dienų buvau išvykus. O tuo tarpu mano balandukai auga kaip ant mielių. Ryte prabudus išėjau į balkoną pasveikinti saulės už debesų, pamačiau vaikelius paliktus be priežiūros. Matyt, mama išskrido pasistiprint,  mano ryžių sausiukai jai nepetiko.


Gražuoliais jų nepavadinsi, todėl aš juos vadinu "raganosiais" - nelabai ta juoda atauga panaši į snapą.
Lizdą tręšia gausiai. Džiaugiuosi, kad ne mano balkone sugalvojo jie kurti šeimą. Kaimynų balkonas nenaudojamas - tik plastikiniai kibirai sukrauti, dėl estetikos kaimynams galvos neskauda.


Beveik savaitės senumo foto. Jau tada mamai nelabai kaip sekėsi sėdėti ant savo atžalėlių.
Stiprūs jie visgi. Žmogiškas kūdikis neišlaikytų savo mamos svorio.

upd: atydžiau pažiūrėjus - čia tėtis sėdi su/ant vaikų. (kairė koja ligota)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą