2012 m. birželio 10 d., sekmadienis



Žmonės mėgsta dalinti patarimus. Ir kartais, labai kartais, tie patarimai būna naudingi. Naudingi patarimai yra lobis. Apie juos net nėr ką pridurti. Nebent, duokite man jų daugiau.
Bet didžioji patarimų dalis yra iš serijos "captain obvious". Ir kas stebėtina, žmogus nuoširdžiai, iš nuoširdžiausių dūšios gelmių iš nesugalvojuepitetogalvaneveikaipovakar širdies kampelių krapšto tą patarimą, iš meilės artimui. Ir turbūt gi mąstė ilgai, eikvojo savo laiką ir energiją. Ir pasako. Taip tarsi: va aš čia pagalvojau elygumckvadratu, vo. Ir dar žinai, žemė sukasi aplink saulę. Ir žiūri į akis taip, ir tikisi, kad pasakysi: o gerasis žmogau, ačiū tau už šią nuostabią įžvalgą, tu pakeitei mano gyvenimą, aš pati va niekaip nepagalvojau, kad viskas taip paprasta, ir visi kiti mūsų pažįstami irgi niekaip nepagalvojo, nes šitas nuostabus sprendimas slėpėsi nuo mūsų varganų akių ir skurdžių protų, o tau, o išmintingasis, atsivėrė ši akivaizdi ir banali tiesa.
Kodėl. Na kodėl. Kai peršali ir susergi visi su rimta captain obviuos išraiška sako - gerk daug skysčių, vitamino c ir ilsėkis. Pabam!!! Štai naujas naujatėlis peršalimo gydimas. Nugyvenau trečdalį amžiaus ir nežinojau, kad reikia gerti daug skysčių ir ilsėtis. Susergi po poros mėnesių. Ir vėl captain obvious su ta pačia globėjiška išmingtinga išraiška sako - gerk daug skysčių, vitamino c ir ilsėkis. Pabam! Matyt, aš per porą mėnesių pamiršau sveikatos receptą..
Po tokių akivaizdžių tiesų atskleidimo aš susimąstau - ar aš taip kvailai atrodau? Kad žmonės mano, kad be jų patarimo aš prapulčiau. Na ne, aš nešioju akinius. O akiniai, kaip visiems žinoma, proto simbolis.
O gal jie ištiesų mano, kad niekas kitas apie tai nepagalvoja. Ir kartais labai norisi į visus tuos "o kodėl tu ne..." ir "tu turėtum..." atsakyti tiesiai šviesiai, kad apie tai jau pagalvojo daug žmonių, bet yra priežastys "kodėl ne". Bet daug paprasčiau konformistiškai atsakyti "ačiū, pagalvosiu apie tai" negu būti nedėkinga pikta boba.
Galų gale daug skysčių, vitaminas c ir poilsis dar niekam nepakenkė.

2 komentarai:

  1. Atsakysiu iš savo perspektyvos. Va, žmogus pasiskundžia, kad peršalo ir vat tau reikia kažką pasakyti, nespalikti visai be reakcijos irgi kažkaip negerai. O ir nesakysi gi kokio "nu va". Tai paimi kokią visuomenei priimtiną banalybę ir pasakai. Ir tiek ir tas žmogus priima taip plius minus teigiamai, maždauk "ok thanks", tiek ir išsisuki iš akward momento.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kai žmogus pasako, kad serga, tai visai nereiškia, kad skundžiasi ar prašo patarimo. Tiesiog įvardina savo būseną. Į ką galima palinkėti "sveik!".
      Pavizdys apie ligą čia buvo tik tarp kitko. Šiandien vienas senas pažįstamas, su kuriuo nebendravau 10 metų pareiškė laiške "o kodėl tu nedirbi pagal specialybę? pagalvok apie tai!". :) Na, matyt kažkaip nepagalvojau pati ir aplinkiniai nepagalvojo.... :)))

      Panaikinti