2012 m. liepos 4 d., trečiadienis

Maiklas Džeksonas mane myli


Gili naktis. 5 val. Pati giliausia ir saldžiausia naktis. Miegu. Skamba telefonas ir mane pažadina. Aš nieko nesuprantu. Paprastai niekas man neskambina tokiu nepadoriu laiku. Nepažįstamas numeris. Atsiliept ar eina ... ? Ar taip, ar taip - vistiek jau pažadino ir supiktino. Atsiliepiu.
- Klausau.
- Aš tave myliu.
- Ką?
- Aš tave labai myliu.
- Kas tu?
- Maiklas Džeksonas.
- Labanaktis Maiklai.
5 val. ryto aš nenusiteikus romantikoms. Net jei ir pats Maiklas Džeksonas.
Tiems, kad netiki, kad Maiklas Džeksonas gyvas - štai jo telefono numeris 07774955070. Gal jis jus irgi myli.

5 komentarai:

  1. Bet, juk, smagu kai kažkas myli? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na, ne 5 ryto juk.
      Ot tos moterys - tu jas myli, o jos vis nepatenkintos. Tai per anksti, tai per vėlai. :)))

      Panaikinti
    2. Heh, tiksliai :)))

      Panaikinti
    3. Neišsikalinėkit, svarbiausia - Maiklas Džeksonas gyvas! :D

      :D :D :D

      Panaikinti