2013 m. rugpjūčio 10 d., šeštadienis

Good news everybody!


Kažkoks įtarimas kirbėjo. Pvz., kodėl katytės tokios didelės letenos? Kodėl po uodega tik viena skylutė? Bet kažkaip nesukau sau galvos. Katytė ir katytė.
Paskui ji pradėjo žymėti teritoriją ir čia jau ignoruoti faktus tapo neįmanoma.
Katytė turiu bumbuliukus. Katytė yra berniukas.
Kognityvinis disonansas truko apie porą valandų.
Atrodytų - a koks skirtumas? A toks - jausmas, tarsi man būtų pakišę svetimą vaiką.
Atrodytų - nepilna savaitė. Tačiau aš tikėjau, kad Piša - mergytė. O čia - Pišius.
Ir supratau - lytis yra stereotipas. Lytis - mūsų galvoje. Kai susitaikiau su mintim, kad čia berniokas - iš karto pradėjau jį kitaip matyti.
Gyvūnas tas pats, jis juk niekada ir neapsimetinėjo. O aš - matau jį kitaip.
Tie patys jo veiksmai atrodo ryžtingesni, tvirtesni. Jau nebe katytė-išdykitė, o mažas padauža. Štai jums ir lyčių diferenciacija.


Naujas vardas - Garlic PissyPants Fourlegs.
Man atrodo, Garlic (Česnakas) jam labai tinka.
Krisas sako - aš vadinsiu jį Miška.
Kodėl Miška? Rusiškai "miška" mažybinė Michailo forma arba dar reiškia "meškiukas".
Labai gerai. Jis labai panašus į meškiuką.
Ką??? Na kur jis jau tau į mešką panašus?
O kur į česnaką?


Tai va. Garlik-Miška pasimetęs tarp lyčių ir vardų. Dabar jis atsiliepia į Littlething ir Kittykittykitty. Ir panašu, kad jam šitie išoriniai sąlygiškumai nė motais.
Labai linksmas ir laimingas katinukas.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą