2013 m. lapkričio 16 d., šeštadienis

Linksmas daktaras su šypsena pasakė: "Aha, o šito kraujo tyrimo tau dar nedarė. Reikia padaryti šiandien. Antikūnius. Tikriausiai viskas normoj. Bet jei staiga temperatūra pakils - tuoj pat skambink mums ir atvažiuok. O tai koma gali ištikti. Aišku?"
Linktelėjau. Aišku. Koma.
O jis toliau su šypsena šneka. "O tu rusiškai kalbi?"
Kalbu. Aš Maskvoj gimus.
"Maskvoj? Kaip įdomu."
Aha. Tėvai universitete susipažino.
"Aišku. Tai ateik gruodį. Geros dienos."
Ačiū. Jums irgi.
Dėl komos manęs dar niekad nebuvo perspėję.
Kaip įdomu.
O aš va burnoju burnoju ant savo liurbių. O Džo man vakarienę į kambarį atnešė.


4 komentarai:

  1. Gražus rijalas.

    O šitą gi tie antikūniai ir komos tai rimtas dalykas, jeigu nesutampa ten kažkas tarp motinos ir vaisiaus. Motina ima gaminti antikūnius ir bando to užkrato atsisakyti... Ar kažkaip panašiai +Justė Latauskienė apie tai parašė tikrai kažkur, bet ne visai įdėmiai skaičiau, todėl ne viską atsimenu, o mano vaikų gimimo detalės ir visi tie mokslai kažkaip išsitrynė iš galvos visai.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aha. Ne visai mano liurbiai berankiai. :)

      Aš girdėjau, kad taip būna, kai kraujo rezusas būna teigiamas ir neigiamas. Man ne dėl to, o dėl skydliaukės hyper aktyvios. Kraujas parodys ar yra tų antikūnių.

      Ačiū, Skirmantai, paieškosiu pas Justę.

      Panaikinti
  2. Man irgi padarė antikūnių testą. Gavau laišką ateiti pakalbėti su gydytoju dėl gryžusių rezultatų. Nesmagiai nuteikė, mat aš visako prisiskaičiau ir viliuos jog situacija pagerės dėl gražių minčių bei sveikesnio maisto ir nebereiks gert vaistų, o skydliaukė pati susimastys ir ims harmonus gaminti. Mano underactive. Ir išvis kas čia sugalvojo tas skydliaukės problemas :/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Skydliaukės problemos dar ne pačios baisiausios.
      Mano over active. Po truputį normalizuojasi. Žada, kad nėštumas turėtų dar naturaliai paslopinti.

      Panaikinti