2013 m. liepos 1 d., pirmadienis

gamta nemyli savo vaikų



Džo meta gerti.
Džo jau daug kartų metė gerti. Alkoholį.
Jei virtuvėje popieriaus krepšy pasirodo tuščias sulčių pakelis - reiškia  Džo vakar metė gerti. Padaugėjusios skardinės metalo dėžėje - metė tik vienam vakarui. Ir tai, tikriausiai, ne visam.
Ne, aš visiškai nesišaipau iš alkoholizmo - tai liga, genetinė gamtos išdaiga ar smegenų brokas. Aš visiškai įsitikinusi, kad jei būtų paprasta mesti - jis su tom sultim neprasidėtų. Gertų arbatą.
Priklausomybės yra blogai. Jos brangiai kainuoja ir dažniausiai smirdi.
Anot Džo, pernai jis gydėsi nuo alkoholizmo, depresijos ir rūkymo. Metė. Gydymą.
Pastebėjau ant jo rankos prilipintą baltą medicininį guzulą - darei kraujo tyrimą? Taip. Kepenų funkcijai. O kas yra? Metu gerti. Ir žinai - jie man liepė nusirengti visiškai nuogai - akys blizga - ir visą aplipino elektrodais. Šypsosi. Pabuvo žvaigžde. Visą mane ištyrė. Taip reikia. Prieš metant gerti. Žinai, tai rimta. Gali pakenkti sveikatai.

Aš tai sakyčiau - gamta nemyli savo vaikų. Tiksliau, jai visiškai nusispjauti. O naivūs žmonės ją idealizuoja. Dar užklijuoja barzdą, pasodina ant debesies ir tikisi, kad padės, kai bus labai sunku. O ji kuria ciniškus genus ir sprogdina žvaigždes, numetusi barzdą į pelkę, kur gimsta naujos gyvybės formos, kurios suvalgys mūsų nagus ir pastatys naują Babiloną.

 
  

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą