2013 m. liepos 2 d., antradienis

fru


Nueini į parduotuvę. Pagalvoji - o, reikia šampūno. Butelaičių - visa didžioji Kinijos siena.
Skaitau - šampūnas sausiems plaukams - ne man. Šampūnas silpniems plaukams - ne man. Čia lengva.
O tada - šampūnas riebiems plaukams - man. Šampūnas dažytiems plaukams - man. Apimtį didantis šampūnas - irgi man. O šitas tiesiog skaniai kvepia.
Ir čia nors persiplėšk - ir graži, ir protinga. Blaškausi, neapsisprendžiu, puolu į frustraciją.
Kurį imti?
Kodėl negali būti apimtį didantis šapmūnas dažytiems riebiems plaukams?
Tas pats su kremais ir kitais kūno trinikliais.
Arba.
Ant unitazo valiklio parašyta: labaratoriniais tyrimais įrodyta, kad blablabla sunaikina per 5 minutes 99,99% labai baisių bakterijų. Tada blablablabla - norėdami pasiekti geresnių rezultatų užpylę palaikykite 30 minučių.
Čia mane apima aritmetinė frustracija. Kas yra geresni rezultatai, nei 99,99%?
Kaip sunku gyventi.
Kažkur skaičiau, kad dabartinis žmogaus supermarkete pirkdamas jogurtą padaro daugiau apsisprendimų, nei kuokinis žmogus per visą savo gyvenimą.
Aš noriu atgal į urvą. Kai pasirinkimas - yra maisto arba nėra maisto. Viskas. Ir jokių purumų, jokių bakterijų.





9 komentarai:

  1. Va, prisiminiau tą serialą (fotkėj). Buvo juokingas. Jis taip ir vadinosi? Fru?

    Vienas toks keliaujantis bomžas sako, kad užtenka ir tiesiog vandeniu išsiplauti galvą. Jis žino:

    https://plus.google.com/105815752680925081611/posts/U3pJssEsdyz

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ne, serialas vadinosi "Alf" http://www.imdb.com/title/tt0090390/
      Mano kaimynas iš vis nelabai prausiasi. :)

      Paskaitysiu, keliaujantys bomžai visai įdomūs, tokis irgi alternatyvus paralelinis pasaulis. Praktiškai taikyti vis gi nepatartina be psichologinio pasiruošimo.

      Panaikinti
  2. Aš tai įsivaizduoji, kad visi šampūnai yra vienodi, tik etiketės skirtingos. Susimoki už vardą ir įsivaizduoji, kad turi super - duper - turbo šampūną :D Tai neskaityk tų etikečių, rinkis kuris gražus ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na, vis gi mano plaukai skirtingai riebaluojasi ir guli nuo skirtingų šampūnų. Nors plaunu kasdieną, tai jokio skirtumo.

      Panaikinti
  3. Tai čia Krisas ar anas kur pažaliavęs į medį ropščiasi? Geri tavo kaimynai,Sedova, net linksmumas suėmė per kažkurią vietą.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pala pala. Pamečiau mintį - kas į medį ropščiasi?

      Panaikinti
  4. 2013 m. birželis 28 d., penktadienis
    Krisui reikia dėmesio.
    Nepaisant atsiskyrėliško gyvenimo būdo - Krisui reikia dėmesio...taip rašei tą penktadienį.
    Toks dumbliais apaugęs padaras yra be galo protingas dėl to, kad apsamanojęs ir dvokiantis turi šansą ilgiau savo gyvastimi pasimėgauti. Kadangi esi be galo talentinga blogerė, visai nebūtų keista, jei visi tavo sugyventiniai būtų tik visokios alegorinės būtybės.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oi ne... Krisas egzistuoja ne tik mano vaizduotėje... O dvokia Džo. Jie yra atskiri vienetai.
      Ale tikrai, mano kkaimynai tikri alegorijai - jai galima būtų ilisutruoti žmogiškų ydų glosarijų.

      Panaikinti
    2. a tikrai? tikrai ne gyvūnėlių skyrius etno muziejuje, nes kiekvieno alegorijaus viduje tirta ar kitaip apsireiškia švelniakailiai žvėreliai su paukštelias (višta irgi paukštis, nors gal tik krūtinėlė be odelės), o etno dėl to, kad nuolat grožiuosi aukštesniųjų žinduolių (žmogų) nuotraukomis iš įvairių istorinių laiko tarpsnių. Ale gal tu ir teisi. Svarbiausia, kad gražu.

      Panaikinti